poniedziałek, 1 grudnia 2014

Liebster Blog Award - coś o mnie...

W związku z tym, że Nasz blog został nominowany do Liebster Blog Award - odpowiadam. Lecimy do kuchni zaparzyć herbatkę, siadamy wygodnie na fotelu i czytamy.



Za nominację dziekuję  http://beyourclown.blogspot.com. Zaczynamy.

1. Wolisz dawać czy dostawać prezenty?
Uwielbiam kupować i obdarowywać moich bliskich jakimiś niespodziankami. Lubię ten uśmiech na ich twarzach, to szczęście, które bije z ich oczu. Jednak wiadomo - równie miło jest coś dostać.


2. Jaki jest Twój wymarzony prezent pod choinkę?
Jeśli miałabym wybierać z nieograniczonego budżetu, to byłaby to maszyna do szycia z całym wyposażeniem. Marzy mi się taka od dłuższego czasu, jednak zawsze trzeba liczyć się z pieniędzmi.


3. Jakie jest Twoje ulubione święto?
Wigilia i Wielkanoc - na równi chyba. W Wigilię czuję tą magię świąt, przesyconą zapachem mandarynek i  słodkich ciast. Na Wielkanoc zaś mamy rodzinne zgromadzenie, kiedy to możemy wszyscy razem porozmawiać, powspominać i się pośmiać.


4. Lubisz tworzyć tematyczne makijaże/manicure itd?
To zdecydowanie nie moja branża...


5. Zima czy lato? Dlaczego?
Oczywiście, że lato. Jestem zwierzęciem ciepłolubnym więc rozkoszuję się każdym dniem ciepła.


6. Jaka była Twoja ulubiona zimowa zabawa kiedy byłaś dzieckiem?
Dużo tego było. Ale zjazdy na sankach chyba przynosiły mi najwięcej frajdy.


7. Robisz sobie sama prezenty pod choinkę?
Nie ;)


8. Co było Twoim najlepszym prezentem, który dostałaś?
Wełniane skarpety robione własnoręcznie... ;)


9. Jaki jest Twój ulubiony kolor zimą?
Nie mam swoich ulubionych kolorów na każdą porę roku, jednak najbardziej mi się teraz podobają odcienie szarości, ciemnego wina i bordo.


10. Czy kiedy byłaś dzieckiem - wierzyłaś w Świętego Mikołaja?
Wierzę nadal ;)


11. Czy masz już jakieś plany na Sylwestra?
Owszem, mam.

To by było na tyle jeśli chodzi o mnie.
Nie nominuję poszczególnych blogów, kto jest chętny - niech odpowiada.

1.Peeling grubo-, drobnoziarnisty czy enzymatyczny ?
2.Jak spędzasz święta Bożego Narodzenia ?
3.Must-have na zimę.
4.Ulubiona pomadka ?
5.Jakie blogowe wpisy czytasz najchętniej ?
6.Czy byłaś grzeczna w tym roku ?
7.Twoja pasja ?
8.Najgorszy prezent ever ?
9.Co najbardziej lubisz w świętach ?
10.Jaką książkę teraz czytasz?
11.Sama zadaj pytanie... :)

Dajcie znać jakie są Wasze odpowiedzi na moje pytania. Tymczasem uciekam dalej do nauki.
Buziaki
M.

P.S. Przepraszam za brak wpisów, ale nauka pochłonęła mnie zupełnie. Nadrobię po Mikołajkach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz