środa, 19 listopada 2014

Jesienno-zimowa wishlista

Dzisiaj coś z innej beczki. Coś, czego jeszcze tutaj nie było...
Mianowicie - wishlista. Sądzę, że każda z Was wie na czym to polega, więc bez zbędnych tłumaczeń przechodzę do rzeczy (z nadzieją, że ktoś z moich bliskich pomoże mi w realizacji moich życzeń :P).



1. Termofor - marzy mi się  od kilku sezonów. Zwłaszcza kiedy boleśnie przechodzę te kobiece dni. Najlepiej w jakimś uroczym futrzanym lub wełnianym 'ubranku'. 

2. Świeczki lub woski o słodkich, ciepłych, ciasteczkowo-czekoladowych zapachach. Jedną taką już mam i uwielbiam jej zapach wieczorami, kiedy siedzimy z dziewczynami z pokoju i rozmawiamy. Właśnie takie zapachy jesienno-zimową porą najbardziej poprawiają mi humor. Uśmiecham się od razu, kiedy otwieram drzwi i czuję zapach słodkich muffinek. 

3. Gruby, ciepły, wełniany szal. Jakoś nigdy nie umiem kupić sama sobie szalika. Nigdy mi żaden nie odpowiada w 100%. Ale zima coraz bliżej i czas najwyższy zaopatrzyć się w zimowe akcesoria, które wygrzeją moją szyjkę i zapobiegną przeziębieniom.

4. Lakierowana torebka 'kuferek'. Ostatnio szaleję na ich punkcie. Zwłaszcza czarno-białe przypadły mi do gustu. Raczej większe, żeby zmieścił mi się do niej zeszyt i woda (która zawsze jest w mojej torebce). Nie wiem co mnie urzekło akurat w lakierze, ale zawsze jak widzę takie torebki w galerii to oczka mi się świecą *.*. 

5. Coś z innej beczki, czyli trapezowa sukienka bez rękawków. Też marzy mi się od dłuższego czasu, ale od kilku dni choruję na nią totalnie. Zakochałam się w tym kroju, jednak nigdzie stacjonarnie nie mogę jej znaleźć. Może Wy mi pomożecie ?

6. Sportowe spodenki do ćwiczeń, najlepiej w neonowym kolorze. Kolejna motywacja do ćwiczeń i tracenia zbędnego tłuszczyku. To chyba jedyna rzecze w mojej 'sportowej' garderobie, której mi brakuje. 

7. Książka M.Kalicińskiej " Kochana moja". To chyba moje ulubiona polska autorka książek. Czytałam jej serię o rozlewisku i bardzo mnie wciągnęła. Gdy zobaczyłam ostatnio tą książkę bardzo się nią zauroczyłam i napaliłam na nią. Kupię ją na pewno w okolicach świąt, aby mieć co czytać długimi, grudniowymi wieczorami.

Jeśli chodzi o  mnie to chyba wszystko. Spróbuję sukcesywnie spełniać moje marzenia, może mi się to uda. 
Czy Wy też piszecie swoje wishlisty ? 
Co znajduje się na nich na najbliższy okres ? 
Może wiecie gdzie mogę tanio kupić moje wymarzone produkty ? 
Koniecznie piszcie ! 
Cmok !
M.

4 komentarze:

  1. Ej! Dodałaś już dwa posty a ja żadnego ;/ muszę się wziąć w garść... teraz ja stworzę taką listę :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Działaj Duszku ! Do roboty, spinaj dupke :*

      Usuń