czwartek, 24 lipca 2014

Szybki, letni make-up na polepszenie deszczowego dnia...

Tak, tak, wiem, że makijaże to działka Dusi i to ona jest w tym specjalistką. Dzisiaj jednak zdobyłam się na odwagę, żeby pokazać Wam co ja wymalowałam na mojej buzi. Pomysł wynalazłam u jednej z moich wzorców blogowych - Dressed in Mint, do której zapraszam serdecznie. Makijaż jest bardzo wakacyjny, rozjaśniający oczko, ale zarazem ma w sobie coś tajemniczego. Na górną powiekę nałożyłam mój ulubiony, koralowy cień (Wy też uważacie, że genialnie podbija niebieską tęczkówkę?), zcieniowałam go lekkim brązem. Dolna powieka to połączenie brązu z ciemną szarością. Linia wodna pomalowana została fioletem. Na ustach znalazła się jedna z moich ulubionych pomadek w odcieniu jasno-różowo-koralowo-beżowym. 
Zapraszam do obejrzenia i komentowania. 
Chętnie dowiem się nad czym powinnam pracować. 
Ściskam mocno, 
Monia !









8 komentarzy: