sobota, 5 lipca 2014

Haul zakupowy - Ziaja

Produkty firmy Ziaja lubię od dawna. Żele pod prysznic, sławne kremy oliwkowe, kakaowe czy kokosowe... Uwielbiam nie tylko ich zapach, ale także dobre działanie i niezawodność. Są tanie, niektóre łatwo dostępne. Ostatnio, szukając kremu do twarzy pomyślałam właśnie o tej firmie. Że w Kaliszu jest stoisko Ziaji wybrałam się na zakupy. A oto efekty. 


1. Orzeźwiający peeling do twarzy i ciała - o którym już pisałam tutaj. Nie miałam zamiaru kupować peelingu, ale gdy zobaczyłam tę buteleczkę i napis 'limonkowo-cytrusowy koktajl' po prostu musiałam go mieć ! Wzięłam go w ciemno, później troszkę żałowałam, ale przyda się - nie powiem, że nie.  Kosztował ok 6zł, więc nie majątek. 


2.multimodeling - ekspresowe serum do ciała antycellulitowe - jakoś niespecjalnie wierzę w cudowne działanie takich kremików, ale potrzebowałam po prostu czegoś na ujędrnienie. W połączeniu z moimi ćwiczeniami i masażem bańką sądzę, że może ilość cellulitu przy okazji też się zmniejszy. Na pewno napiszę recenzję jak zauważę efekty. 15,30zł/270ml.

3. multimodeling - serum proteinowe modelujące biust - podejście mam takie samo jak do produktu wyżej. Kupiłam czysto do testowania. Producent obiecuje zwiększenie elastyczności i jędroności. Zobaczymy.  8.40zł/100ml.


4. Krem nawilżająćy, balans korygująco-ściągający, z nowej serii Oczyszczanie, liście manuka. Kremik ma biały kolor, konsystencję gęstej śmietanki i dosyć przyjemnie pachnie. Wzięłam go bo czasami mam jeszcze problemy z moją cerą, a nie mam już kremiku do twarzy na dzień. Pokładam w nim dość dużą nadzieję. Zobaczymy co z niego wyniknie. Ok 9zł/50ml.

5. Pasta do głębokiego oczyszczania twarzy przeciw zaskórnikom, z tej samej serii co krem. Pasta jest dość gęsta i zawiera w sobie drobiny, spełnia więc trochę zadanie peelingu. Po pierwszym zastosowaniu trudno mi cokolwiek stwierdzić, ale na pewno też niedługo coś o nim się pojawi. 8.80zł/75ml.


6. Bio-żel pod oczy i na powieki, kojacy, ze świetlikiem.  Żele pod oczy kocham za ich nawilżające działanie. Biorąc pod uwagę, że czasami po prostu mnie bolą, nawet gdy noszę okulary, muszę używać czegoś do pielęgnacji delikatnej skóry powiek. Jeszcze go nie otworzyłam, bo obecny żel mi się jeszcze nie skończył. 6.30zł/15ml

7. Krem pod oczy i na powieki, rozjaśniający cienie, z bławatkiem. Kupiłam go dla mamy. Nie rozmawiałam z nią jeszcze na temat tego kremiku, ale zauważyłam, że cienie rzeczywiście jej zniknęły. Oczywiście przetestuje też na sobie i może zrobię porównanie obu produktów ? Co Wy na to ? Cena taka sama. 


Za wszystkie zakupu dostałam garść próbek, wśród nich : oliwkowe mydło pod prysznic, szampon figowy do włosów normalnych, mleczko do ciała bio olejek arganowy oraz żel myjący, normalizujący z serii oczyszczającej. Dodatkowo miła Pani eksepdientka podarowała mi dużą, materiałową torbę z reklamą strony internetowej Ziaji. Na pewno się przyda ;) 

Jeśli chodzi o moje zakupy to już wszystko. 
Czy miałyście któreś z tych produktów ? Jak je oceniacie ? Jak ogólnie oceniacie produkty tej firmy? 
Czekam na Wasze opinie, komentarze i polecenia. 

Ściskam mocno, 
Monia.

5 komentarzy:

  1. Bardzo jestem ciekawa kosmetyków z serii liście manuka, czekam na ich recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno pojawią się pod koniec lipca ;)

      Usuń
  2. o którym stoisku w Kaliszu mówisz? :) Chętnie odwiedzę

    OdpowiedzUsuń