sobota, 7 czerwca 2014

Sesja pary.

Ostatnimi czasy moja kariera fotograficzna rozwija się coraz bardziej. Ja się wkręcam już nawet w obróbkę zdjęć. Płaczę ze szczęścia, gdy widzę moje prace na internecie i to nie na moich stronkach. Dostaję kopa do pracy gdy widzę, że ludziom podoba się to, co robię. Ostatnimi czasy jestem coraz bardziej dumna z siebie i z moich zdjęć. 
Dzisiaj chciałam zaprezentować Wam najlepszą parkę ever. Dusia i Seba. Spędziłam z nimi pół dnia. Wiedzieliśmy czego chcemy, ja wiedziałam, że modelami będą wspaniałymi. W zasadzie nie musieli nic robić. Po prostu zachowywali się naturalnie. Bardzo chętnie popracowałabym z Nimi jeszcze raz. Nie gadam więcej. Proszę Państwa - moje małe dzieła.








 










Zapraszam Was do wyrażania opinii na temat zdjęć. Jeśli macie jakiekolwiek pytania - zadawajcie, chętnie Wam odpowiem. 
M.

15 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia, przepełnione uczuciem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne zdjęcia!!! :)
    czy mi się wydaje czy jesteś podobna do tej dziewczyny? czy może to ona często była na zdjęciach makijaży itd? bo się pogubiłam:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na zdjęciach jest autorka tego bloga - Daria ;) Dobrze kojarzysz.

      Usuń
    2. to ja się już pogubiłam :) ten blog ma więc dwóch autorów? :)

      Zdjęcia niesamowite! bardzo mi się podobają. Para piękna, widać, że zakochana :)

      Usuń
    3. Tak, blog ma dwie autorki :)
      Do niedawna prowadziłam go sama - Daria. Teraz dołączyła do mnie moja przyjaciółką, Monika, która jest autorką tych zdjęć :)

      Usuń
  3. przepiękne zdjęcia

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem Ci że bardzo podobają mi się Twoje zdjęcia :)
    Jak na początkowe wkręcanie jest więcej niż mega :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło mi to słyszeć od profesjonalistki w fotografi ;)
      Serdecznie pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Piękna para i świetne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurczę, tak świetnie zrobione fotki, że wydają się być żywcem wyjęte z kadru jakiegoś filmu romantycznego. Nie tylko para bardzo autentyczna, ale wszystko świetnie się ze sobą zespoliło. Wzór do naśladowania :)

    OdpowiedzUsuń