czwartek, 26 czerwca 2014

Fotograficzny misz-masz Monii

Jestem właśnie po ostatnim egzaminie i pomyślałam sobie 'Troszkę chyba zaniedbałam bloga...'. Ale, ale... Już się tłumaczę. Po pierwsze sesja i nauka. Po drugie wróciłam do mojego domku i tam spadło na mnie milion obowiązków, spraw, rzeczy do zrobienia TERAZ. I niestety tak wyszło, że w tym wszystkim nie miałam czasu dla Was. Przepraszam. Postaram się poprawić. Dlatego właśnie spieszę do Was z nową notką. 
Z racji, iż dawno nie było wpisów o fotografii - będzie dzisiaj. Nie miałam czasu żeby tworzyć zbyt dużo, ale mam dość grube 'archiwum', 'portfolio', czy jak kto sobie to nazywa. Dzisiaj prezentuje Wam misz-masz fotograficznych wyczynów Moni. 
Zapraszam do oglądania. 






 








Czekam na Wasze opinie na temat moich prac.
Zapraszam do komentowania, oceniania i sugerowania jakichkolwiek zmian. 
Całuję gorąco, 
Monia

16 komentarzy:

  1. cudne fotki

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne zdjęcia! i jaki kotek prze słodki <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Niedługo już więcej kociaków :D

      Usuń
  4. Za kotami nie przepadam, ale te kociaki są genialne :). Podobają mi sie zdjęcia z ludźmi ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie ;) miło mi to słyszeć

      Usuń
  5. Jakie słodziaki na pierwszych zdjęciach! No wszystkie zdjęcia super ale kociaki mnie oczarowały :) Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kociaki przecudne ;) to prawda. Obserwujemy ;)

      Usuń