piątek, 9 maja 2014

Tag : O mnie - Monia.

Hejka !
Tym razem wita Was nie Duszek, a Monia. W notce z ulubieńcami Dusia pisała, że dołączę do tworzenia bloga. Tak więc jestem i zanim zacznę konkretniej działać postanowiłam napisać coś o mnie, aby nie być zupełnie anonimową. Mam nadzieję, że się polubimy ;) Zapraszam na część dalszą.


Monika, Monia, Moniś. Tak do mnie mówią. Mam 20 lat i studiuję kosmetologię w Kaliszu. Jak byłam mała chciałam zostać kierowcą i grać w piłkę nożną. Chciałam iść w ślady tatusia. W końcu jestem jego córeczką kochaną. 
Czas wolny ? Muzyka - każdego rodzaju. Obecnie jestem na etapie Shakiry, ale to stale ulega zmianom. Ćwiczenia - dają mi pozytywnego kopa energetycznego na cały dzień. I w końcu to, co tygryski lubią najbardziej - fotografia. Moja pasja, życie, ambicja. Uwielbiam robić zdjęcia wszyskim, wszystkiemu. Nie wyobrażam sobie życia bez aparatu, za co gnębi mnie moja rodzina. Nienawidzą gdy zakłócam im spokój zdjęciami do albumu rodzinnego. Wasz spokój na pewno też zaburzę moimi zdjęciami.


Co lubię ? Lubię Mileczkę Oreo. Szpinak z 4 serami, piersią kurczaka i makaronem. Lubię sukienki i spódniczki, których jest mnóstwo w mojej garderobie. Badminton też jest sprawą, która sprawia mi przyjemność. Uwielbiam kolor różowy, jak na dziewczynkę przystało, aczkolwiek nie jest on dominujący w mojej szafie. Film ? Pamiętnik. Książka ? Samotność w sieci. Sklep ? Odzieżowy - zdecydowanie H&M. Drogeryjny - Natura. Perfum ? PUMA w kolorze pomarańczowym (jakkolwiek się nazywa) idealnie trafia w moje nuty zapachowe. Święto ?  Zdecydowanie Boże Narodzenie, kiedy to siedzimy z najbliższymi przy stole, śpiewamy, opwiadamy i śmiejemy się wspólnie ze wszystkiego. Od paru lat przeżywam to święto tak, jak sobie wymarzyłam w dzieciństwie.   



A skoro już jesteśmy przy rodzinie... Mam braciszka o 2 lata starszego. Ostatnimi czasy nasz kontakt bardzo się polepszył i potrafimy gadać ze sobą o wszystkim. Jest też mój 2 lata młodszy kuzyn, Krzysztof, który pomaga mi w każdej sytuacji mimo, że nikt w niego nie wierzy. Siostrzyczka - Daria. Malutka, głupiutka. Moim największym autorytetem jest moja mamcia, Grażka, która pokazuje mi, że wszystko jest do zrobienia. Jest moim wsparciem w każdej sytuacji, mimo, że czasami nie chce mi sie nawet z nią rozmawiać. 



Jeśli chodzi o kosmetyki, zdecydowanie uwielbiam pomadki. Wszystkie kolory. Pomarańczowe czerwienie, czerwienie krwsite, róże, korale... Dokładnie tak. Duszek coś wie na ten temat ;) 

A'propo Duszenki. Jak się poznałyśmy ? Poznałyśmy się przed pierwszym wf'em w sklepie chińskim. Taki przypadek. Od samego początku doskonale się rozumiałyśmy. Bawiło nas to samo, miałyśmy mnóstwo wspólnych tematów, myślałyśmy tak samo, wszystkie ćwiczenia robiłyśmy razem. Tak rozwinęła się nasza przyjaźń. I mimo, że mnóstwo ludzi mówi 'Przecież znacie się zaledwie 7 miesięcy' jestem pewna, że słowo PRZYJAŹŃ nie jest rzucone ot tak. Zbyt wiele nas łączy, zbyt wiele razy jest 'Właśnie pomyślałam o tym samym'. Zbyt wiele razy jest 'Ja z Dusią', 'Monia i ja'... W życiu nie doświadczyłam czegoś tak pięknego jak relacje z Duszkiem. I pójdę za nią w ogień. Jest drugą mną, a ja jestem drugą Nią.  



To by było na tyle o mnie. Mam nadzieję, że nie zanudziłam Was swoją osobą. Zadawajcie pytania, jeśli chcecie wiedzieć więcej o mnie albo o nas.
Do następnego ;)

16 komentarzy:

  1. świetny pomysł z takim postem ;) ! Super .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Pomysłowych postów na pewno będzie więcej ;)

      Usuń
  2. oj zakochasz się w blogowaniu Moniś a my pewnie w Twoich zdjeciach ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już się wkręcam, coraz bardziej, więc nie wątpię, że się zakocham ;) Ale widzę, że nie jestem sama w fotografowaniu. Pamiętaj, że warto eksperymentować.

      Usuń
  3. O jak fajnie :-) Lubię Duszka blog więc nie obrażę się jak postów będzie więcej :-)
    Witam piękną blondwłosą imienniczkę :D :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż za miłe powitanie ;) Witam serdecznie.

      Usuń
  4. Same ślicznotki i jeden ślicznioch :) Fajnie się czytało Twoją "opowieść" . Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy serdecznie ;) Miło mi to słyszeć.

      Usuń
  5. Ooo Wy nawet jesteście do siebie podobne ;) Albo to ja tak dawno nie widziałam Duszenki ;P
    Fajnie, że dołączyłaś, spodoba Ci się, a ja czekam na porcję zdjęć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia na pewno pojawią się już niebawem ;)

      Usuń
  6. Ale super! Nie mogę się doczekać Waszych wspólnych postów!:**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno niedługo się pojawi pierwszy :)

      Usuń
  7. *Perfumy , nie istnieje forma pojedyncza

    OdpowiedzUsuń